16 March 2009

opah teh n opah ela..


asyik sebut nama opah teh je dlm ni kan...ha,ni ar dia gbr opah teh.yg rambut pendek tu.yg pakai tudung opah ela..ni pun kat umah opah teh gak.

umah arwah opah ayah..


ni dia umah pusaka,kat ipoh.ni umah arwah opah..tingkat atas dah takde org duk semenjak arwah opah meninggal,kadang2 bila kami balik ramai2,umah atas baru digunakan.tingkat bawah plak umah opah teh sekuarga.saje masukkn gbr ni utk tatapan semua.

naufal n maksu ilya.


tgk naufal syok mkn bertemankan maksu ilya.masa tu mkn cucur ikan bilis yg opah teh buat.tapi naufal mkn nak guna sudu ngan pinggan.biasa ar naufal,kalu pasal mkn gak...tapi masih sempat nak amik gbr.

opah tmn sri botani..


ha,ni dia opah damia...opah tgh masak laksa.masa ni kami kat umah atuk kat ipoh.kan aritu nurul cite nak balik ipoh..ha,ni ar opah...rajin opah msk mknn utk kami.

naufal n girlgirl..


eeee,geramnyer naufal ngan girlgirl..yee,yee,tak lm lg mak si girlgirl nak bersalin dah.tadi ayah naufal dah bawa g jumpa doc,and doc kat dlm mgg ni sheshe akan bersalin.ayah dah siapkan tpt utk sheshe bersalin nnt.doc kata mungkin ank yang ada dlm perut sheshe sbyk 6 ekor..bestnye.bertambah lagi kuarga sheshe.

nekma,pakchu,damia n naufal..


salam,lama dah tak menaip kat cni,ni sambung balik tp utk seketika je sbb on monday nak g kampung bukit lnchung.g umah tok i damia.kat sana damia n naufal ada ramai sepupu sepapat..ok,ni dia gbr nekma yg slalu di sebut2 dlm blog ni..yg lelaki tu adik nurul.pakchu damia n naufal ar..ni mase kat umah kami.tgk ar naufal tersengih jer.