22 February 2009

dapat psp..

salam,lama dah tak sambung menaip kat blog ni.u all apa cite?nanti jap2 ag ibu nak lawati blog2 yg slalu ibu lawati.semalam n arini takde apa2 yg spesel,biasa jer..oppss lupe,malam tadi agak spesel ar..ibu n ank2 dpt psp dari ayah.sebenarnye mmg dh lm ibu teringin nak beli psp tu.tapi memandangkan harganye yg agak blh tahan,ibu telan jer ar air liur.tapi tup2 mlm tadi ayah bg kat ibu.ape lagi,alhamdulillah..n timakasih pada ayah sbb belikan.so,harini pagi cbuk main game selain mengemas umah.semlm tak kemana sbb ayah g exam.arini pun cuma kuar g shopping brg2 dapur ibu.tapi terselit gak ar senarai brg2 peribadi ibu,biasa ar sambil menyelam minum air.hua,hua,hua..mlm ni ibu cuti masak sbb esok baru nak beli lauk2 fresh.kat market pagi2 lauk(ikan2,udang,ketam dll)segar2.mungkin jap2 ag nak kuar g pasar malam,saje nak jln2 cri makn.heh,makan lagi..hua,hua,hua..oklah,nak stop jap.ada call masuk..kang2 insyaallah smbung lagi.bye..